11-06-03 Torsdagen!!

I Torsdags var Thomas ledig så då blev det mycket far och son tid. De busade och stojade en hel del. Frammåt eftermiddagen, åkte vi en svn till vårn vän Jessica med familj, det var super trevligt. Jacob fick träffa både hundar och kossor. Så fick han så klart syn på  en lastbil och traktor, och det var spännande. Han var glad och charmade alla med sitt glad humör.

Jag fick övningsköra Jessicas mopedbil, det var kul, gasen i botten ;) Så nu vet jag att jag absolut vill ha en moped bil. Bra gick det att köra med, jag var lite nervös i bbörjan, men det släppte ganska så fort. Jessica var lugn och pratade på som vanligt.

De bor verkligen på landet, så härligt, stort och barnvänligt, inte mycket trafik alls, precis som det ska vara.

Vi håller på att titta lite på hus, men det dröjer innan vi skaffar hus. Allt måste ju klaffa. Båda ska vara överrens.

Idag blir det att leta lite papper och lämna på bemanningen, så man får lön i sommar. Jag har fått många bra tips att ta vara på. Alla trevliga tips är välkommna. Man är ju lite nervös för att börja jobba med de äldre. Men som de flesta säger, det är somm att ta hand om vuxna barn. MEN man får INTE glömma att de just är VUXNA människor, och ska bli behandlade efter det. Men det kommer säkert att gå bra.

Nä nu ska man leta lite papper, sedan när Jacob sovit blir det en liten promenad. Verkar inte bli någon sommar idag inte, mer som en trist regning vårdag. Men men är väll bara att vänja sig. Lite avis på de i Halmstad är jag allt som har RIKTIG sommar. Det skulle ju inte sitta helt fel det.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0