11-06-08 Extrem kort uppdatering!!

Är på väg mot "jobbet" Slutar 21:00 ikväll, inte så kul då. Hade hellre varit hemma tidigare så jag också kunnat natta grabben, och imorgon slutar 20:00 så då hinner jag inte heller natta våran skatt :( Men någon fortsättning efter denna vecka blir det inte. Man ska vara så jäkla stark mentalt om man ska jobba inom äldrevården, jag känner att jag inte klarar det.

Jag berömmer alla som jobbar inom äldrevården, ni är guldvärda för de äldre. En stor stjärna i himelen får ni av mig. Ett stort tack för att ni finns allihopa.

Jag fortsätter mad att söka inom barnomsorgen. Det är mitt "kall" det.

Och dessa fina ord kommer från en på FB, tycker att den är så fin och sann.


,, oooO,,,,,,,,,,,,,,,, Många människor går
,,,(,,,,),,,,,Oooo,,,,, in och ut i ditt liv,
,,,,\,,(,,,,,,,(,,,,),,,,, men bara riktiga vänner lämnar
,,,,,\_),,,,,,,),,/,,,,,, sina fotspår i ditt hjärta
,,,,,,,,,,,,,,,(_/,,,,,,,, och minnen som förblir inlåsta för evigt
Sätt detta på din blogg om ditt hjärta har fotspår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0