11-06-10 ÄNTLIGEN ♥

Ja äntligen är även Jacob's släktträd klart och han kan STOLT visa upp det. Vi blev super nöjda :)

Idag gick vi till dagis med grabben båda 2. Jacob blev så glad över att träffa alla kompisar. God mat bjöds det på, och sedan vart det glass till efterrätt då det är Fredag :) Efter bus, sång och mat, packade jag ihop Jacob's kläder inför sommarlovet, sedan gick vi hem. Nu ligger en mätt, nöjd stor kille i sin säng och sover.

En annan har varit hemma nu i 2 dagar, då jag fått en extrem huvudvärk, när inte Naproxen hjälper är det illa. Men fick tips av en på dagis att jag ska prova Eeze, då de tycker att det låter som om jag kan ha migrän light. Jag har även gjort ett test där resultatet blev att jag förmodligen har migrän. Så hjälper tabletterna som är receptfria är det ju bra. Annras få jag gå till vårdcentralen och göra en ordentlig utredning. Får huvudvärken "migrän" vid mens.

Få se om man tar fram Jacob's pool idag, så han få bada ute. Just nu blåser det "varma vindar" men ska han bada vill jag att det ska vara vindstilla, eller blåsa lite mindre iaf. Ska bli kul att se hur han reagerar på att få bada ute :)

Idag blir det att ta det lugnt här hemma för min del. Thomas och jacob kanske ska ut och åka lite bil senare. Nu har ju Jacob slutat att kräkas så nu får han sitta i fram med sin pappa. Mamma ja hon får snällt fortsätta att sitta i bak. Men grabben ska ha bästa platsen så enkelt är det :)

Så blir vi hemma på semestern i år, känns tråkigt då jag vill träffa Mamma och Pappa, men vi kommer att åka lite kortare turer iaf, som till Hudiksvall och Sundsvall. De platserna har jag aldrig varit på så det ska ju bli kul.

Men jag hoppas att Mamma och Pappa kan komma hit. Beror på hur de mår, men saknar dem massor gör jag varje dag. Mina älskade föräldrar. ♥ ♥ ♥

Nä nu ska jag vara social med älsklingen här hemma, och njuta av sommarvärmen.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0