11-06-14 Trött!!

Har varit på dagis hela dagen idag. Thomas lagade mat, potatis, fisk med sås och grönsaker. Jag städade, dammsög, torkade golvena och tog toaletterna. Sedan hjälpte jag fröknarna med barnen, då de var kort om personal idag. Kom hem, myste med familjen, sedan tog vi en liten tripp och köpte en "ny" kärra till grabben, en emmaljunga sulky. Den ska vi ha som slit och släp vagn, kan vara bra att ha när man ska åka bort. Den tar inte så mycket plats. Riktiga stötdämpare har den med + sele så grabben inte kan slänga sig ut ur vagnen.


Jacobs nya kärra ;)


Nä så mycket mer uppdatering än så här blir det inte då jag är TRÖTT så nu säger jag God Natt Och Sov Gott

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0