11-06-29 Uppe tidigt!

Idag vaknade Jacob redan 05:20, men det var ju inte helt oväntat då han inte ville ha sin nattvälling igår. Så lite hungrig var han allt, men han somnade om efter vällingen och sov 1 timme till, sedan var det bara att kliva upp. Jag försökt att ha lite morgon mys med grabben, men han vill ner på golvet och leka. Så vi få mysa vid ett annat tillfälle.

Jacob har ingen feber nu på morgon, men snorar och hostar gör han, men inget han bryr sig om. Han är pigg och glad och far runt som en liten orkan här hemma.

Så har han rest sig upp helt själv idag vid stolen, där var något som han ville ha men som han inte får röra. Jacob glömde bort att man måste hålla balansen om ska släppa tagen så han landade på mage. Var bara att sätta honom upp och prata lite med honom, sedan gick vi till hans leksaker och då glömde han bort att han skulle försöka att vara ledsen, go grabben.

Så har jag fått veta att jag tydligen håller grabben borta från mor/far-föräldrar.... Detta stämmer INTE!!!! Visst jag har valt att inte lägga ut bilder på våran familj här, men de  bilderna kan man se i min andra blogg, som var evighetersedan som jag uppdaterade. Mina nära och kära får dessutom ta del av en heldel kort av oss på FB.

Så bloggar lite andra också, Thomas ex och han lägger ju ut en liten bild då och då. Kim, Tina,My och faster Nena bloggar och det händer att de lägger ut bilder med så möjligheten finns ju. Jag hindrar inte andra att lägga ut bilder på oss som de tagit, och vill de och andra lägga ut bilder som vi tagit så frågar de först om de är ok, kan ju hända att man säger nej till något kort som man bara vill att nära och kära ska få vila ögonen på.

Så att påstå att jag håller Jacob bort är ju helt fel, men det finns tydligen de som gillar att hitta på lite osanna historier tycker synd om er.

Nog om detta tragiska.

Idag blir det lite bilutflyckt då jag dels ska på en del ärende och så kanske vi åker på en liten picknic i fin vädret 08:15 och det är 20 grader i skuggan :) (intill väggen hemma) så då kanske det är ca 17-18 grader inne i byn.

Har tagit lite tid att skriva i bloggen nu på morgonen gjort lite pause då och då av olika anledningar. Nu ligger Jacob och ska sova då han vaknade tidigt idag. Efter vilan blir det lunch.

Ja man få se vad som händer underdagen, uppdaterar mer ikväll om ork och lust finnes.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0