11-10-13 Tjorvig natt och gnölig dag.

Inatt vaknade Jacob 3 ggr. Räckte dock att jag gav honom nappen så blev han lugn. Men det märks på dagens humör att han inte sovit ordentligt inatt, för nästan inget ha passat. På slutat av dagen vände dock humöret till det bättre, men då fick han ju glass och bada efter middagen.

Kan inte vara lätt att vara liten och sjuk, man kan lixom inte tala om om/var man ha ont, om man mår illa, utan det får man försöka lista ut. Men samtidigt tar det hårt på en utekille att vara sjuk och vara inne om dagarna. Men i förmiddags var vi ute en liten stund i sandlåndan och buasade och det uppskattades vill jag lova. Jacob är ju bättre nu även om han inte är riktigt kry i kroppen, men att få lite friskluft i 30 min kan ju inte skada.

Även inatt somnade vår herre utan nattvälling och det tog honom ca 1 timme att somna och då höll vi honom uppe 30 min extra dessutom, tror att han ändrat lite på rutinerna nu när han är sjuk.

Hoppas att denna natt blir lugn och att han sover hela natten. Möjligtvis att han kommer vakna minst 1 gång för att få en slurk välling och det förstår jag ju, men sedan får han gärna sova hela natten, så kanske både mor och son är lite piggare imorgon och kan ta en promenad kanske.

Så får jag inte glöma koka vatten till inatt då de kommer att släcka ner strömen mellan 00:00-02:00 inatt. Kan ju vara bra om det finns vällingvatten om Jacob skulle vakna och bli vällingsugen.

Nä nu ska jag ta fixa lite sedan lägga mig, man är ganska trött ikväll.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0