11-09-11 Fortsättning på dagis!

Idag blir det till att fortsätta med det lilla som är kvar att göra på dagis.

Så tycker jag det är skammligt att man inte tar bort privat bilder från sin blogg, bilder som personen i fråga INTE tagit själv. Men det återstår att se om man ska behöva göra en polisanmälan eller ej. Jag kan ju bara hoppa att personen i fråga är klok nog att ta bort bilderna helt.

Trist när folk inte kan skilja på mitt och ditt!!!

Jag själv la ut 2 bilder för ett tag sedan, bilder som Thomas har, och fick hans tillåtelse att lägga ut bilderna. När den beröda personen fick syn på bilderna bad hon mig ta bort dem, och förståndig som man är gjorde jag självklart detta. Så hur svårt kan det vara?? Jag bara undrar.

Sedan att hon lagt ut ultraljudet på Jacob som hon dessutom kallar för "lort" gör mig förbannad. Det är MIN ultraljudsbild, MIN, JACOB och THOMAS bild!!!!!!! Den bilden ska BORT!!! Du kan lägga dit ul-bild på "pluttisen" istället. Men Prinsens bild ska bort!!!!!!

Jacob i MIN mage!! Sedan står det MITT namn på bilden!!!! Så det är bara att plocka bort!!!!! Har ju även orginalet, där hela mitt namn + personnr finns. Så nog finns bevis allt :)

Ja så mycket mer har jag inte att skriva just nu. Få se om man ska behöva göra en anmälan eller ej.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer
Postat av: Elin

Lägg ner nu för i helvete.

Lev erat liv och låt oss få leva vårat.



Jävla dagisfasoner..

2011-09-11 @ 15:42:53
Postat av: Mikaela

Att folk inte ska kunna skilja på mitt och ditt.

2011-09-11 @ 21:10:01
Postat av: Thomas

Ja men så är det visst genomgående i vissa led, men nu är det i alla fall korrigerat så hoppas vi det är lugnt nu då :)

2011-09-11 @ 21:20:50
URL: http://patetiskabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0