11-05-24 Sjukstuga

Sjukstuga, Jacob har feber, nässelutslag som kliar och 2 stora blåsor vid läppen. Han har haft en jobbig natt. Han somnade kl 04:00 imorse. Sedan vaknade han som hastigast 08:30. La ner honom i sängen och han sov fram till 15:00. Nu ligger han och mår och gott efter en flaska välling, så länge han ligger och är nöjd tänker jag inte slita upp honom. Man vet ju själv hur man mår när man är sjuk, man vill ju nästan bara sova hela tiden.

Thomas jobbar, men kom hem med Alvedon och xylocain. Få se om vi kommer behöva salva något mer då han har nässelutslag på rygg och mage. Men det var mindre imorse så har vi tur är det borta nu.

Jag passade på att sova när grabben sov efter som jag var uppe med honom.

Så får jag passa på att tacka Kim och Göran för at vi få låna resesängen ett tag till, skulle ju åkt till Tina för någon helg sedan, men blev inte så. så då har ressesängen blivit kvar här hemma och inatt kom den till användning då Jacob fick sova inne i vårat rum. Han är som jag var när jag var liten, kan/kunnde inte sova brevid någon ute skulle/ska sova själv. Men imorse la jag honom i sitt rum, och han somnad direkt.

Krya på dig min älskade skatt ♥♥♥ Mammas och pappas prins ♥Jacob Egeklint♥

Nu ska jag gå och hämta posten, sedan blir det dagens först kaffe.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0