11-09-06 Trevligt sällskap!

Idag ringde Faster Nena och undrade om vi hade lust att hålla henne sällskap på byn. Det ville vi så klart, man få ju passa på att umgås när hon är här ju :) Trevligt var det, och Jacob pratade mycket med henne, ibland höll han med och iblan sa han emot, lille ♥. När vi "shoppat" klart gick vi hem till oss, och väntade på Lars skulle komma och hämta Nena. Så bestämmde vi att hon skulle komma över kl 20:00 och titta på Idol här, och det var roligt. Trevligare än att sitta själv då gubben i huset bojkottar Idol helt.

Då det går löss på dagis funderar jag på att ha Jacob hemma denna vecka, men onsdag eller torsdag få han vara på dagis för då ska jag till MVC. Ska ringa imorgon, för jag tror att barnmorskan var lite snurrig när hon sa datum till mig. Torsdagen den 7 skulle jag tydligen vara där. Imorgon är det onsadgen den 7. Bara man får rätt datum så är det ju bra ;)

Blir inte så mycket mer att skriva om just nu, en underbar dag har det iaf varit och vi har njutit hela dagen. Så fick Jacob syn på en liten "hoj" "brum brum" som han ville ha. men 15.000 är lite väl mycket tycker hans mor. Tog kort på den få se om man läger upp bilden på den någon dag.

"Ps. Lämna gärna ett litet fotspår efter er, skulle uppskattas. Ds."

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer
Postat av: Faster Nena

Ja det var så mysigt och TACK för att jag fick se IDOL... här får man ju inte ens kolla :o)

2011-09-06 @ 22:23:17
URL: http://www.boerjesdotterblogg.se
Postat av: Kimsan

:)

2011-09-06 @ 23:00:35
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0