11-09-16 En snurrig dag!

Japp ha varit en snurrig fredag idag. Vaknade av sovmorgon, vill säga 08:30. Gick upp, fixade frukost till Jacob, själv tog jag en kaffe. Sedan det vanliga innan vi skulle till dagis.

Kom till dagis kl 10:00, tyckte att jag hade haft god tid på mig att fixa hemma, då M frågade om vi glömt bort att han skulle komma kl 09:00... Jo det hade jag ju helt missat. men det gjorde inget, lätt att man är lite snurrig på en fredag. Inte nog med det. Jag gick hem efter att ha vinkat hej då till älsklingen. Tog en kopp kaffe till, och lite i magen till tabletten för min inflammation. Efter det började jag att dammsuga och torka golv, han precis bli klar på nedervåningen då telefonen ringde, då var det L som ringde och undrade om Jacob skulle sova eller inte?? Jag hade totalt glömt att jag ändrat då jag skulle hämta honom 12:00. L ringde 12:15. Jag sa att jag skulle komma på en gång, men då sa L att hon kunde lägga honom så han fick sov att det inte var några problem, och att hon kunde ringa när han vaknat. Så kunde jag fortsätta att städa.

När hon ringde skyndade jag mig till Myltan för att hämta hem en glad kille, men han vill heller leka med vatten. Så underbart att han trivs. Personalen är verkligen go med barnen, Jacob har kommit till det absolut bästa dagis man kan tänka sig "enligt mig"

Ja ni kan ju bara gissa hur kände mig denna dag. Men fick höra att fler hade haft en något "vimsig Fredag" Tur att man inte var/är ensam. Men nu finns tiderna både hemma och på dagis.

Väl hemma blev det mys och bus en stund. Sedan middag, men Jacob var inte så hungrig, då det var hans favvo mat på dagis idag ;) Efter middagen blev det Fredagsmys, nämligen ett härligt bad.

Nu sover en underbar prins gott i sitt rum.

Trevlig helg på er ♥

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0