11-09-22 Matdag!

Hej hopp!
Idag var det matdag på dagis, blev väll sådär tycker jag, vart lite hård ost, men annars var det bra. Men det är ju klart att det är bra när det är älsklingen som förberett kvällen innan. Så det var bara att ställa in i ugnen ♥ Men dukningen måste jag ha lite bättre koll på till nästa gång, skärpning Millan!!

Städningen kommer jag att ta på kvällarna istället. Blir lättast så.

Så var ju dagis iväg och hälsade på ett annat dagis idag. Jacob vart nöjd när han fick åka bil, men blev förbannad när det var dags att kliva ur, han ville tydligen åka MER!!! Men det få vänta tills imorgon ;)

Lite jobbigt för Jacob att jag är på dagis och har matdag, han förstår ju inte riktigt, och blir lätt ledsen, vilket är jobbigt för mamma. Men han kommer att förstå när han blir äldre och då kommer det att bli lättare. Både för mig och för Jacob, men mest för mig skulle jag tro ;))

Nä om man ska ta och göra kväller kanske, imorgon blir en lång dag här hemma. Ska röja, packa (förmycket som alltid) Och iväg ett ärende. Sedan hämta Jacob på dagis, se till att han får middag tidigare. På med pyjams, skaka välling så den är redo för värmning. Blir en bilfärd till Rätan nämligen. Och för att inte bråka med Jacob när vi kommer fram så förbereder natten innan Thomas kommer hem :))

Ska bli kul att träffa familjen Meyer, ja just ja... Idag sa Jacob Kim för första gången. Kil=Kim ♥

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0