11-04-24 Våren= sommarvärme

En åter underbar vår/sommardag :) Vi har varit ute hela dagen och mått gott, förutom när grabben fått mat eller sovit. Det ska busas mycket i vagnen nu så då får han sova inne och sover hur gott som helst :)

Ute har vi myst på filten, åkt bobby car och gungat i gungstolen (Jacobs matstol hokus pokus) Så har vi tagit en liten sväng med vagnen :)

Efter middagsvilan myste Thomas och Jacob säkert i 45 min. När han vaknat till och blivit piggare så började jag och Thomas att plocka lite här hemma. Mitt upp i det dök Faster Nena och Kusin Sandra upp på besök, att få besök av underbara människor är aldrig fel :) En stund efter det fick vi yttligare besök, då dök goe Uffe och Alex upp, med sig hade de Rickhard och Anna, mycket trevliga människor.

Alex underhöll Jacob tiil och från, svårt för en 7 åring att sitta still, mycket spring i benen. Mitt i allt stök och bus lade Jacob världes lass, in med ALLT i tvättmaskinen, "ducha" rent grabben, på med torrt och pyjamas. Sedan fick han sitta hos pappa, medans jag fixade välling. Jacob drack upp sin välling sedan somnade han gott.

Thomas åkte till Sibylla efter att gänget åkt hem, Så det blev lite skräpmat idag, men super gott var det ;)

Ja det var en liten kort uppdatering av dagen som gått.


Längtar till sommaren då man kan gå ner till tjärn och bada med lillgrabben.

Underbar skog :)


Ha det gott alla troga bloggläsare... Kram kram



Kommentarer
Postat av: Nena

Det är klart man vill komma till underbara människor också :o)

2011-04-24 @ 22:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0