11-04-28 Ledig dag!

Idag var Jacob hemma och myste med mamma, ledig från dagis hela dagen. Så var vi en sväng till Dollar för att köpa hem lite helg gott :) Thomas stackarn ligger sjuker, halsböld igen, blir så ledsen. Han mår verkligen piss. Så idag har jag och Jacob fått hela dagen för oss själva. Men vi gick upp till pappa lite då och då, så Jacob fick se att han var hemma, så fick de mysa lite med.

Imorgon är det dagis igen, sista dagen på inskolningen, sedan ska han vara färdig inskolad, men eftersom jag blir arbetssökande så ska jag ju inte ha honom där några längre stunder, utan hämtar honom tidigt.

Imorgon blir det en cyckel tur till Ica för att handla hem lite nödvändigt. De har verkligen allt på Ica i sveg, det gillar vi :) Fast då har vi ju inte Willy's här istället, men nu pratas det om att det ska öppnas lite fler butiker i Sveg, det tackar vi ju inte nej till.

Har inte så mycket mer att skriva om dagen, den har varit lugn, bara myst och mått gott. Åter imorgon igen.

Krya på dig älsklingen mig ♥♥♥ När man är sjuk få man bli bortskämmd, så det är bara att skriva ett meddelande om du vill ha något så fixar jag det. PUSS

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0