11-04-30 Valborgsmässoafton

Då hoppas vi att det fina vädret håller i sig så man kan åka och titta på brasan ikväll. Förra året var det kallt och regnade, inte kul att gå då inte. Men iår tror jag att det lir av, tror att Jacob skulle uppskatta det med trots att han nyss är fyllda 1 år :) Men det finns ju så mycket att titta på.

Nu sover en trött liten kille. Efter förmiddagsvilan, blir det lunch, sedan går vi nog ut en stund, dumt att sitta inne en varm vår dag, frisk luft är nyttigt för kropp och själ.

Har satt igång tvätt/diskmaskinen och skurat rent Jacobs stol som vi fått av goda vänner, några av de bästa vi känner.

Aldrig fel med en extra stol, denna stol ska vi ha på uteplatsen när vi äter ute. Är en "Antilop stol" Så den blir kanon att ha ute, aldrig fel med 2 stolar ;)

Thomas min älskling ligger och sover, fortfarande ont i halsen och känner sig minder pigg. Men halsbölden verkar ha spruckit iaf. Så får man hoppas att han snart blir frisk igen. Älskar dig hjärtat mitt. ♥

Nu ska jag ta och dricka lite kaffe, sedan skutta in i duschen om jag hinner, annars får jag vänta tills älsklingen vaknar.

Blir lite "fina bilder" ikväll, men INGA familjebilder som ni kanske redan vet.

Ha en trevlig Valborgsmässoafton alla mina trogna bloggläsare... Kram kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0