11-08-04 Mulet!

Verkar bli en något mulen dag idag, kan vara skönt det med ibland, men så har ju dagen bara börjat så man vet ju aldrig vad vädret hittar på :)

Idag ska vi till affären och handla hem lite nödvändigheter, sedan få man se vad man hittar på. Jacob ligger i sängen och mår gott. Andra dagen nu han som han visar själv att han vill ligga i sängen och mysa, nu ligger han och mår gott varierat med att ligga/sitta och prata. Få se om han somnar idag med eller om han väljer att bara må gott en stund. Inte många i Jacobs ålder som självmant vill ligga i sin säng och bara må gott inte, de flesta 1-åringar är det full speed på när de vaknat och fått frukost, men Jacob kan vara en riktig myskille han ♥

Thomas har åkt till jobbet, och efter det blev det blöjbyte för Jacob, som lagt världes lass, inte konstigt då han var lite hård i magen igår, men verkar vara återställt idag ;))

Nej, om en annan ska ta och klä på sig kanske, blir inte kortbyxor idag inte, ja inte ännu iaf, men blir det varmt idag med så blir det ombyte. Nä jeans och en t-tröja duger fint det :) Hade tänkt att Jacob skulle ha sina nya kläder men det blir nog för varmt för honom, då han är som sin far, väldigt varm av sig.


Blev så glad när jag hittade detta fina set på tradera, har alltid velat ha men inte hittat. Men skam den som ger sig. Fick det dessutom för under 100 kr och ser nytt ut :)

Så har jag vunnit en regnoverall till nästa höst, nu är det ingen idé då han inte springer omkring så mycket + att vi har regnkläder till honom som han fått av sina kusiner i GBG :)

Denna fina regnoverall vann jag till grabben, inte dyr den heller som de annars är. Så nästa höst kan han springa runt i denna fina overall.

Nä nu ska jag se om min älskade prins har vilat klart och kanske vill komma upp.

 

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0