11-08-05 En bra dag/ mindre bra kväll!!

Har varit en bra dag idag, halvmulet men skönt. Jag och Jacob har varit ute mest hela dagen, och busat. Var inne när han sov middag i 3 timmar, det är rekord. Var längesedan han sov 3 timmar mitt på dagen.

När han sov passade jag på att vila mig lite. När han sedan vaknade blev det mys och bus, efter det blev det mellis för att sedan vara ute en stund till. Vi avrundade kvällen med lite mys i mammas fam med att lyssna på musik. Och Efter en stund kom Thomas hem, så då blev det mys och bus med pappa. Sedan välling som Jacob inte ville ha, han somnade utan. Sedan vaknade han ca 21:30 då dög det med välling, så nu kommer han att sova hela natten. Han vaknar inte på kvällar/nätter längre utan detta var nog bara en tillfällighet.

Thomas tittar på film just nu, och jag pratar med världens bästa Beatrice (lillasyster) Och passar på att kvälls blogga lite samtidigt. Detta tillsammans med ett halvt glas rött, men bara 1 halvt glas. Sedan få det bli kaffe eller vatten.

Imorgon hoppas jag att det blir en bättre dag för Jacob som tyvärr är hård i magen, gav honom lite messmör nu på kvällen, och hjälper inte det blir det katrinplommon imorgon. Stackar'n hade det så jobbigt att trycka på i kväll så han var alldeles svettig till och med på näsan, go prinsen. Han stog och höll om mig medan han höll på, känndes väll tryggast så och lättare än att sitta.

Nu hoppas vi på en strålande dag imorgon och att det blir lättare för grabben.

Så har jag ju glömt att lägga ut bilderna på bodysarna som Jacob fått av storasyster Tina, när vi var i Borlänge. Ja här kommer bilder. Bilderna kommer från googel, men exakt likadana, bodysar var det :)

Ska ta och göra en liten bild bomb på kläder någon dag som Jacob fått av nära och kära ♥


Källa:googel

Källa:Googel

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0