11-08-05 Mulet även idag!

Som rubriken lyder så är det mulet även denna dag, men vi har varmt, +19 grader. Kanske inte lika lyxigt som +39 men tillräckligt för att kunna ha sommarkläder :))

Idag började vi dagen ute, Jacob lekte först med sina bilar på marken, sedan spelade han piano och sist gick vi lite med gåvagnen och även bara med att hålla mamman i ena fingret, snart släpper det för Jacob, han ska bara hitta balansen, men mellan 9mån och fram till 20 mån är det helt normalt att lära sig gå, och just nu så har Jacob inga större planer på att hitta någon egen vilja direkt. Han har dock lärt sig att ställa sig upp, gå lite efter möbler, så det kommer. Så kan han sätta ihop 2 ord till en mening, han över på snacket just nu våran underbarar prins. :)

Vad som sker nu på eftermiddagen vet jag inte, få se vad man hittar på, men ut ska vi iaf och njuta av vädret. Kanske tar en sväng till lekplatsen och roar oss, om min oroliga mage lugnar ner sig vill säga.

Just nu sover Jacob middag, idag lyckades jag hålla honom vaken tills han hade ätit lunch :) När han vaknat blir det mys och lek. Och efter det ett litet mellanmål, nu håller jag på "dagis" matrutiner då det är dags för "dagis" nästa vecka. Just ja, vi var ju även till dagis idag och tittade lite "det är stängt" Jacob hasade sig in till "lekrummet" direkt, och jag tittad till köket, då det är våran tur att ha matdag på Måndag och på Torsdag.

Så är Jacob's regnoverall på väg till oss jag uppskattar de som skickar paket med dhl eller DB Schenker så man kan följa paketet. Jag har även vunnit en söt pyjamas med pluto på för bara 10 kr. Den blir kanon till vintern då det är med fötter. Vår lille kille sparkar ju av sig täcket varje natt, nu på sommaren gör det inget då det är varmt, men blir ju lite kyligare på vintern. Han har ju sovpåse, men nu är han nästan förstor för en sådan.

Denna fina pyjams

Så har vi fått hem Jacob's badrock från Libero, jag har ju samlat poäng från blöjpaketen och då kan man köpa fina saker/kläder av poängen och denna fina badrock valde jag till prinsen ♥


Nu blir det en kopp kaffe och något att äta.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0