11-08-10 Stolt Mor!

I kväll utan att varken jag eller Jacob tänkte på det ställde jag ner honom på golvet och han stod själv utan att hålla i något, men vart rädd när han märkte att jag inte höll i honom, så då satte han sig ner. Sedan har vi "tränat lite på att stå helt och hållet av Jacobs intresse, och när han inte ville stå längre så lekte vi istället. Han få ta det i sin takt. För varje framsteg han tar blir man bara mer och mer stolt som förälder. Han kommer säkert att gå tidigare än vad jag gjorde "hoppas"

Nu ligger en utslagen hjälte och sover, kl 19:00 var det god natt. Och jag ska ner till macken och hämta hem Jacobs nya overall som kommit :)

Snart är den hemma :))       Denna kom i brevlådan idag                                 

Thomas stackaren fick åka hem från jobbet idag, ny halsböld :(( Det gillar vi inte. Jag blir så ledsen när han åker på den skiten. Krya på dig älsklingen min ♥ ♥ ♥

Nä nu en cykel tur, sedan tvätta lite :))

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0