11-08-13 Lördag!

Igår hade vi en mycket trevlig dag. Först så kom Helena faster"Nena" på besök, Så följde hon med mig och hämtade Jacob på Dagis, han blev så glad när vi kom. Så var han ju så klart tvungen att flörta med Nena. Pussarna fick vänta tills vi kom hem och hade tvättat av Jacob, då han var full med mjölk och annat gott. Faster Nena är allergisk tyvärr. Men när Jacob var tvättad och fått nya kläder bjöds det på pussar och kramar.

Så blev det vattenlek, och det gillas skarpt, för vatten är det bästa Jacob vet, var, när och hur spelar ingen roll bara det är vatten som man kan/får leka med.

Efter en stund kom Lars, Helenas stora kärlek. vi satt ute och pratade och hade trevligt. Efter ett tag så bestämmde vi att vi skulle gå till Knuten och äta. Jacob han charmade in sig hos de på på knuten och flörtade lite med gästerna, och de flörtade tillbaks. När maten kom var det den som gällde. :)

Efter en trevlig kväll ute for vi hem till oss där det bjöds på kaffe/välling. Jacob tackade nej till vällingen och somnade. Vi andra drack kaffe och hade det mycket trevligt. Så satte Thomas och Helena igång och skämta som bara de kan, och jag kan lova att man skrattade gott, jag skratta så jag fick ont i magen. när klockan närmade sig 23:00 så gick Helena och Lars hem. Thomas gick upp och tittade på film, jag gick och la mig för min huvudvärk var på väg tillbaks, och jag somnade ovaggat kan jag lova.

Att få se dessa glittrande ögon hos Helena är bara så underbart, det riktigt lyser om henne, man ser verkligen att hon är lycklig och käääär ♥♥♥ Önskar er alla lycka!!!

Så har man fått ordna en tillfällig trappgrind, vagnen, för imorse var det tyst i hallen, då hade Jacob lyckats att "smyga" sig upp två trappsteg. Dags att köpa GRIND!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0