11-08-14 Piggelin!!

Japp, imorse var man piggelin när man vaknade.

Kom i sängs ganska sent, efter en mycket lyckad/trevlig kväll.
Jacob la för natten 19:00 och strax efter det dök Faster Nena och Lars upp.
Helena gjorde mat, som var super god. Eftersom hon är allergisk mot väldigt mycket så gjorde hon maten så vi alla kunde äta och njuta och bara må gott. Ja vi både åt och drack gott. Ibland får man ju unna sig ett glas vin eller två, trots att man har barn. Jag tog väldigt lugnt, Jacob betyder ju allt för oss. Skulle ALDRIG falla mig in att sitta och supa, nä man vill kunna ta hand om grabben. Och ALLA drack med måtta.

Förstår inte de som kan sitta och supa när de har småbarn, det gör mig förbannad och ledsen. Tack och lov känner jag ingen med barn som gör detta, utan bara läst tråkigheter på nätet. Det är helt okey att ta ett glas vin eller två, men sedan är det bra, och man ska självklart inte dricka alls om man är ensam hemma. Skulle iaf inte jag göra!! Nog om detta och över till något annat :)

På Måndag kommer Tina och My på besök, det ser vi fram mot. Ska bli kul att få träffa dem, och de längtar efter sin lillebror och Pappa, ja de tycker säkert att det är kul att träffa mig med, men Pappsen och Lillebror lockar nog mest och det kan jag ju förstå ♥

Så får man se vad vi hittar på idag. Blir nog mest en slappar dag hemma idag skulle jag tro, bara ta det lugn och mysa hela lilla familjen :)

VILKEN TIDNING SKA MAN TRO PÅ???
Expressen:  Hösten har kommit till sverige
Aftonbladet: Hösten dröjer, I år ser det ut som att hösten kommer senare än vanligt

Nä nu ska jag vara social med älsklingen som nyss vaknat.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0