11-08-18 Man har tur ibland ;)

Japp ibland har man tur vill jag lova :) Jag har ju tittat efter en mjuk fleecejacka till Jacob "ullig" eller vad man ska säga. Men de är ju inte billiga. runt 200-300 kr kostar de. Men så frågade en mamma på Jacobs dagis om vi ville ha en efter hennes son. Hade inte nänmt att jag tittat efter en sådan. Så hon tog med sig den idag så vi fick prova den. Lite stor var den, men då har han ju att växa i ett tag. Fast inte allt förstor så han kan ju ha den nu med.

Jag frågade vad de skulle ha för den, men hon vill inget ha, så det blev en kram som tack.

Bild kommer inom kort. Den ska få torka först då den nytvättad, men lägger in en bild på den här i kväll.

Blev ett riktigt regnväder nyss så det blev en ordentilg vattenpöl utanför oss. Den skulle ju Jacob såklart spana in.


Mycket av vattnet rann undan snabbt, men jag fick med lite iaf. Var ju tvungen att ta in Jacob när jag hämtade Kameran. Inte en chans att han få vara själv ute, en olycka händer så lätt.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0