11-08-19 Fredag :)

Äntligen Fredag! Idag kommer jag att hämta prinsen tidigare. Skönt för honom att vara på dagis och leka med alla kompisar och busa med fröknarna, men kan vara skönt att få komma hem efter lunchen/vilan en Fredag. Blir det varmt idag så ska poolen fyllas och det blir bada ute. Blir det behaglig värme så blir det vattenlek.

Thomas jobbar sista dagen på Samsung idag, sista dagen han slutar 18:00. Nästa vecka blir det annan avdelning och han kommer att sluta 17:00 istället, vilket betyder mer far och son tid när han kommer hem :)

Idag ska jag försöka att ta mig ner till skolan och prata med rektorn. Kan ju inte vara helt fel. Så blir det Ica på hemvägen. Måste köpa hem lite smått :)

Bjussar på lite bilder, bättre och fler blider på fina Jackan :)








Den blir kanon att ha när det blir lite kyligare ute. Varm och go att ha på sig då de sover ute i friska luften på dagis :) Men när det blir -15 grader så få de sova inne, om inte föräldrarna tycker något annat.


Denna fina ryggsäck ska vi få köpa av Kim, då hon beställde 2 från Ellos. Man var ju tvungen att beställa för en viss summa på ellos för att få köpa ryggsäcken, det hade jag ingen lust med. Men så fick jag meddelande igår att hon fått 2 st, så då tänkte hon på oss. Hon är så snäll och omtänksam. Tusen tack Kim :)


Har ju lovat att lägga ut bilder på kläder vi fått av Kim. Här kommer de bilderna :))







Dessa fina kläder har Jacob fått av sin storasyster Kim :) Något stora ännu men han hinner växa i dem. Så någon brist på kläder har han då inte.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0