11-08-25 Natten!!

Några få nattrader. Dagen har varit hyffsat bra. Jacob var en liten solstråle på morgonen, sedan vart han ett litet busfrö med egen vilja för att sedan avsluta det hela med att testa sin röst, och skrika det kan han. På eftermiddagen skrekan bara för skrikandets skull, go grabben våran.

På eftermiddagen efter att vi bytt blöjan så tog energin tvärt slut, han somnade på skötbordet, detta har bara hänt max 2 ggr när han var nyfödd. Nåja det blev att ta på honom pyjams, sedan fick han sova tills Thomas kom hem. Så 45 min vila. Sedan hade far och son sin tid, med mycket mys. Kl 19:00 var det vällingdags, efter vällingen somnade han gott.

Jag håller på att titta efter ull-underställ till Jacob behövs då det kan bli riktigt kallt här på vintrarna, sedan ska man inte ha bommul direkt mot huden då det drar åt sig fukt/svett.

Ska in till stan den 15 sep, så då ska vi spana lite i affärer efter ull-ställ och stövlar till Jacob ;))

Imorgon blir det en liten promenad till Dollar, då vi behöver köpa hem sköljmedel.

Nu ska jag ta och lägga mig, så man är pigg och glad imorgon igen :)

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0