11-07-04 Sovmorgon!!

Hej hopp!!

Idag bjussade grabben på sovmorgon. Trots att vi la honom 19:00 så vaknade han först 08:25 det är inte illa det. Så en flaska välling på morgonen, sedan blöjbyte och nu är det lek på golvet efter att ha busat mad mamma.

Själv sitter jag och dricker ljummet kaffe just nu, något som jag aldrig trodde att jag skulle klara av, men man vänjer sig, för har man småbarn så får man räkna med att kaffet kan hinna bli ljummet och till och med kallt då och då. Jacob sitter ju ite stilla direkt, och ibland blir han "farligt" tyst, men då sitter han oftas och pillar med skorna i hallen. Han vet vad han får röra och inte, men barn är barn och ibland kliar fingarna lite väl mycket. Sladdarna i hallen är med roliga att pilla på, trots att man inte får, men det är längesdan nu "peppar,peppar"

Ja vad hittar vi på en dag som denna tro, blir att ta vara på veckan som är kvar då det är sista semesterveckan för Thomas. Sedan är det jobb som gäller. Han hade ju tur som får vara kvar på jobbet då de ska flytta samsung till Riga. Men han flyttar bara över till en annan avdelning och får åter igen jobba som datasuport :) Sälv söker jag ljus och lyckta efter jobb, men inte lätt i lilla Sveg inte och särskilt inte när det är semestertider.

Vi kanske unnar vi oss lite glass i glassbaren, så finns det ju annat än bara glass där med, som äkta lakrits, lakritsrot, kaffe, holy water ;) m.m.

Så kom Thomas ner, trots att han har semester så går han upp relativt tidigt på morgonen och hjälper till.

Nu blir det frukostkaffe till älsklingen, och jag ska försöka att få i mig lite varmt kaffe jag med. Sedan får vi se vad dagen har att erbjuda oss :))

Kanske bjussar på några bilder ikväll om jag tar med mig kameran :)

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0