11-07-09 Marknad!

Idag sov hela familjen länge, först vaknade jag för ovanlighetens skull 09:00 tyckte jag att det var för tyst i huset, gick upp och tittade till Jacob, han snarkade gott. Så hörde man Thomas snarka lite då och då. Efter det började jag att fixa lite här hemma. Drog igång torkskåpet, plockade fram kläder till Jacob och satte mig och bara slöa en stund. kl:09:50 var det dags för Jacob att få välling då han vaknat, sedan gick vi upp till Thomas för att väcka honom. Sen på med torr blöja och klä på Jacob.

Nu leker Jacob med sina bilar, jag dricker dagens första kaffe och väntar på att Thomas ska komma ner. Fick i uppgift att väcka honom kl 10:00 igår kväll, men inte vill han kliva upp inte. Ska göra nytt försök efter kaffet.

Idag blir det marknad/loppis på byn det ska bli kul att se vad som finns där, tyvärr skulle de inte ha några karuseller denna gång. Men vi ska ju till Hudikmarknaden så då lär grabben få åka lite karuseller. Men idag blir det Svegsmarknad ;)

Japp så kom Thomas ner ca 1 timme senare än när jag och Jacob väckte honom, men vi har ingen brådskan, det är sommar och Thomas har semester i 2 dagar till :) Passa tider kommer han att få göra när jobbet börjar igen.

Nä nu blir det till att plocka ihop lite som vi ska ha med till Jacob. extra kläder, blöjor, vatten, och något tilltugg + lite till.

Thomas ska nog dricka lite kaffe innan vi går "frukost"

Kommer att  bli en trevlig dag, med en hel del att se :)

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0