11-07-10 Fryser!!

Denna eftermiddag är inte rolig, det är varmt ute +20 grader och +22 grader inne. Men Millan fryser, sitter med tjock vinter tröja på mig + fleecce jacka, först nu börjar jag att bli varm. Jag hoppas verkligen att det inte är feber på g, det har jag varken tid eller lust med. Ska ju till BVC på Tisdag, men jag går dit iaf om jag har feber, en alvedon eller 2 så löser det sig. För nu är det verkligen dags för grabben att vägas och mätas.

Thomas röjer på för fullt här hemma, grillning står på menyn det ska bli gött det ;)) Har man tur så mår man bättre sedan :)) Ingen feber nu iaf, tack och lov.... Men som sagt fryser som en galning. 

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0