11-07-11 Sorterar och plockar undan!

Som rubriken lyder har jag sorterat och plockat undan inne på Jacobs rum. Mycket blev det som åkte "hörde inte riktigt hemma i hans rum" Nu är det hyffsat, men måste skaffa fler backar till hans leksaker och en stor back till hans gosedjur, för det är mycket. Men så har han ju fått ärva en hel del av sin mor. Jag tog ju hem en hel säck med gosedjur när jag bodde i GBG, och tänkte att någon dag så kommer de till användning, och rätt hade jag. Idag har Jacob i stort sett bara lekt med sina mjukisar.

Så håller jag på att sorterar lite kläder som han vuxit ur, det är inte klokt vad med kläder han har grabben ;) Lite ska spars, och en hel del har jag lagt undan då det ska bli bäbisar bland nära och kära.  Det som sedan blir kvar om det blir något kvar ska jag sälja på blocket/tradera/facebook.

Håller även på att köra en maskin med tvätt. Medan jag har hållt på att röja och ha mig så har Jacob lekt, följt efter sin mor och så tog vi lite uppehåll mellan varven, lekte och myste.

Så ska vi gå ner till lekparken idag och busa, vädret är lite ostadigt, men en stund kommer vi iväg iaf. Men få hoppas att det inte börjar att regna, men jag tar med regnkläder till grabben för att vara på säkra sidan :)

Just nu sover vår prins efter lite lunch+välling (han åt inte mycket) så då fick han lite välling med så han håller sig mätt.

Har vi tur kanske Thomas dyker upp på lunchen en sväng, det beror på om de har mycket att göra. Han har ju haft 5 veckors semester, och började första dagen idag, så det kan nog vara lite jobb mail som han måste ta hand om. Kan tänkas att han har desklunch idag med.

Nä nu ska jag ta och fixa till mig, så man kommer iväg när Jacob vaknat.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0