11-07-12 BVC!!

Halloj!!
Idag ska vi promenera ner till BVC för vägning och mätning, skulle varit där i fredags redan, men då blev läkaren sjuk så det blev en ny tid. 14:00 ska vi vara där, lite tokig tid då det krockar med Jacobs vila. Har lagt honom nu för att vila lite, har man tur så somnar han en liten stund, om inte så får han sova när vi kommer hem. Som det låter nu kommer han nog inte att somna, han leker för fullt och myser med nappen och snuttis lite då och då.

Alla tycker att han blivit så lång nu under sommaren, och jag kan bara hålla med. Han växer så det knakar, ska bli spännande att se hur mycket han vuxit.

Jag ska ta och fixa till mig samt göra lite lunch. Man måste ju se till att vara mätt och glad innan man ska vägas och mätas.

Så fick jag en överraskning imorse.... Thomas berättade att Jacob ska bli morbror igen :)) Kim och Göran väntar sitt 7:e barn. ett STORT GRATTIS TILL ER ♥

Nä nu dags att fixa lite här hemma

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0