11-07-15 Grått och förkyld

Ingen sommar idag inte, grått och tris och massor av regn, det vill vi slippa. Har iaf varit skapligt varmt ute. Men själv tycker jag att det är kallt då jag åkt på en dunder förkylning, det är mindre trevligt, men så länge ja slipper feber är jag nöjd. Det är inte kul med att vara förkyld, men man är iaf hyffsat pigg gemfört om man skulle ha feber. Det jobbigaste är att man går och nyser mest hela tiden och att kranen rinner.

Mina grabbar är pigga och friska. Eller Nästan då, Thomas har åkt på en huvudvärk som inte riktigt vill ge sig, men förövrigt mår han bra. Hoppas att han blir av med huvudvärken snart.

Ja idag har det varit en innedag för oss, men jag har lyckats att ta mig ut på tomten med Jacob så att han skulle få lite tid ute och han var då nöjd med det. Blir ju inga långpromenader när man mår som man gör.

Näpp nu orkar jag inte skriva mer, få se när det blir uppdatering nästa gång. Nu ska jag lägga mig och vila lite tills Thomas kommer hem, han är på Ica och handlar lite. kaffe var ett måste då det är SLUT!!! Kaffetunna som man är ;))

Så skickar jag en extra tanke till Eva, Ulrik, Mikaela och Kristoffer som natten till idag fick uppleva något fruktansvärt, all tanke går till er och den drabbade familjen. Många styrke kramar till er ♥♥♥

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0