11-07-15 Underbart väder!

Igår hade vi över 30 grader varmt, så jäkla underbart, tror att det var närmare 35+ ute. Jag och Jacob satt ute och filosoferad lite, efter en stund kom grannen på besök med lilla Tuva, Thomas kom ner och gjorde oss sällskap han med trots huvudvärken orkade han sitta och babbla en stund. Jacob och Tuva lekte och badade. Efter badet blev det lite mys för de små, och ett litet smörgåsrån att knapra på. Sedan vart det kläder som gällde och en liten tupplur.

Idag hoppas vi på strålande väder igen. Jag har dock åkt på en förkylning, men var ju inte helt oväntat då både Jacob och Thomas varit förkylda. Nä nu ligger lilleman och sover och jag ska ta och krypa ner och sova en stund jag med. Vart jobbigt att sitta uppe. Känns att man inte sovit så värst mycket inatt.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0