11-07-16 Ensamt!!

Båda mina älsklingar är i Rätan och jag är hemma ensam. Så himla ensamt, fy inte kul alls. Men som jag mår så orkade jag bara inte följa med. Kranen rinner hela tiden känns det som. Man svettas och fryser om vart annat. Så då är det bättre att vara hemma, än att åka till Rätan och bjussa på nya baciller.

Blir en skräckis lite senare ikväll när mörkret smyger sig in. Få se om man orkar titta eller om man somnar ifrån den. Som jag mår så skulle det inte förvåna mig om jag somnar ifrån hela filmen, vad det nu blir för någon... Har inte bestämmt det ännu.

Thomas och Göran är och fiskar. Jacob få dela rum med Hilma inatt.



Jacob har mått gott hela tiden och fräst runt som bara den. Att han trivs bland alla trollungar i Rätan råder det ingen tvekan om ;)) Sedan att man kanske får lite extra uppmärksamhet av de vuxna är ju inte helt fel det heller.

Men din kära Mamma saknar dig massor, är så tyst och tomt utan dig här. Men imorgon kommer jag att få krama om dig igen, det längtar jag efter. Så nu hoppas iaf jag att denna tid ska gå fort fort. Så imorgon eftermidag/kväll ses vi igen min älskade lille skatt. Och självklart saknar jag min andra skatt lika mycket.

Nä nu blir det till att leta film och sedan förbreda sig för en skräckis framför tv:n med lite gott att äta och drick.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer
Postat av: Nena

Mamman saknar nog mest ;o) Brukar vara så.



Faster Nena tycker iaf synd om mamman som är snorig och full i baciller!



<3

Postat av: Mikaela

Passa på att vila upp dig ordentligt nu och passa på att njuta av lite egen tid. Det behöver man :)

2011-07-16 @ 22:57:28
URL: http://mina-bravader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0