11-07-17 Jacob 15 månader

GRATTIS min älskade skatt på 15 månaders dagen, älskar dig och saknar dig MASSOR!!!! Men i eftermiddag/kväll så få vi krams igen. Det längtar mamma efter. Så får jag ju krama om gubben med ju.

Och när gubben kommer hem ska han minsann få fixa så man kan se på film. Vart så jävla besviken igår kväll när det inte kom någon bild på tv:n och dessutom står det en bly tung tv på en ranglig tv-bänk, så hade jag försökt att flytta på bänken skulle benen vikit sig och allt skulle ha farit i golvet. Blev till att lägga sig istället då all glädje tog slut och saknaden efter mina killar blev för jobbig.

Nä nu lite kaffe så man vaknar till liv och plocka lite här hemma så mycket som man orkar då.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0