11-07-18 REGN!!

Fy och blä, har regnat hela dagen idag. Tar det aldrig stopp?? Jag och Jacob har myst inne idag då det regnar på ganska rejält. Men vi hoppas på bättre väder imorgon så vi kan gå ut en sväng.

Nu ligger min skatt och ska sova middag, men just nu ligger han och sjunger i sängen, återstår att se om han somnar eller inte. Tycker han att han vilat klart om ett tag så ska vi ta och mysa ner oss i soffan och titta på en film, skulle tippa på att det blir "Timmy Lamm" i så fall. Och efter det blir det ett bad. Om han somnar så blir det ett bad efter vilan.

Sedan man flyttade hit till Sveg så har vi inte tittat mycket alls på tv, man kan räkna upp de gånger vi tittat på tv på 1 hand, då är det inte många gånger. Men blir ju annorlunda när man har naturen runt husknuten ju :) De gånger jag och Jacob myst i soffan med en film har han varit sjuk, och då har han dessutom bara orkat titta på 1 avsnitt (30 min) Annars är vi ute på dagarna fram tills det är dags för att göra natten :)

Men idag blir det som sagt en mysa dag inne, skadar ju inte att få vara hemma och bara må gott heller.

Thomas jobbar på som vanligt och jag har pysslat om Jacob, och plockat lite här hemma. Idag mår man bättre, ingen huvudvärk alls än så länge, och jag hoppas att jag slipper. För den jag hade igår var INTE rolig alls.

Hade så ont så jag svettades och kunde knappt gå upp ur sängen. (migrän varning) ska prata med läkaren om det, för detta var inte alls bra.

Jag är bara så glad och tacksam över att Jacob var med Thomas i Rätan just då. För jag hade inte vågat bära Jacob med den smärtan.

Men som sagt idag mår man prima :)

Nä nu blir det lite kaffe här, har inte druckit  kaffe sedan imorse.... Så nu suger det i kaffetarmen

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0