11-07-20 Onsdag

Idag har varit en strålande dag än så länge. Jacob har inte sovit något på förmiddagen, utan vi har varit ute fram tills det var dags att äta lunch. På morgonen innan Thomas åkte till jobbet satt de ute på bron och snackde lite, och Jacob lekte med en och annan bil.

När Thomas åkte blev det blöjbyte som hette duga :) Tvätta av Jacob på med nya kläder och sedan gjorde vi oss redo för att gå ut en stund. Mitt ärende som jag skulle göra får vänta tills den 7/8. Så vi vände på klacken och hemmåt igen, passade på att gå till stora lekplatsen och leka en stund, sedan gick vi hem till våran gård och fortsatte att leka i sandlådan här hemma.

Så efter nästan 2 timmar ute var det dags att gå in och fixa lite lunch till Jacob, han åt med god aptit och till efterätt blev det vattenmelon. Sedan på med torr blöja innan han fick lägga sig för att sova middag. Nu sover han gott.

Jag ska ta och dricka en kopp hett kaffe, gå och se om man fått någon post idag, väntar ju på lite kläder och annat smått. dags att börja ta tag och inreda Jacobs rum ordentligt nu ju.  Vill ju ha ett mysigt rum till världens bästa kille "enligt mig".
Denna underbara lilla björn kommer snart att sitta på Jacobs vägg i sovrumet + tavlor med Nalle puh :)

Så hoppas jag på att jag snart få hem dessa fina byxor som jag köpt till Jacob :)

Källa: Googel

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0