11-07-22 Kväller

Ja då var det kväller, Jacob ligger för att sova. Thomas ligger och sover. Efter som Thomas har ont i kroppen så lägger han sig en liten stund på kvällen. Och nu är det ju helg så då sover han tills han vaknar. Få se om han tar medicin imorgon eller hur han gör. "han hämtade den idag på apoteket"

När Thomas kom hem från jobbet var middagen nästan klar, fick göra en liten pause mitt i matlagningen "Jacob behöved ny blöja" Så när Thomas var hemma, tog han över bytandet och jag fortsatte med middagen :) Efter middagen blev det mysstund mellan far och son. Jag fixade vällingen sedan blev det natti natti för Jacob, när jag lagt honom gick Thomas och la sig.

Nu har jag plockat av fyllt diskmaskinen med disk, härligt att slippa se all disk.

Så nu väntar jag bara på att Jacob ska somna. När han väl somnat ska jag ta mig en dusch, och njuta länge. Fast just nu ligger lillemannen och bubblar för fullt. Men han somnar snart :)

GÅRDAGEN!!!!
Var super härligt väder igår, vi hade 35+ grader riktigt sommar värme.

Det blev till att vara ute hela dagen och bara må gott, leka och njuta i solen med en glass. Från det vi klev upp på morgonen till att Jacob skulle sova var vi ute.

Grannen kom över med sin lilla tjej, och Jacob och Tuva diskuterade en del... Om vad ja det vet bara de :)) Så skulle Jacob vara go med Tuva några gånger och ge henne en kram, men vad han inte vet är att Tuva inte har samma balans som han ännu, så hon hamnade i hans knä. Inte lätt att vara liten alla gånger. Men bra gick det.

Efter ett tag var det dags för middag, sedan natti natti för Jacob.

Ja det var lite kort om dagen och gårdagen.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0