11-07-24 oväntat besök :)

Thomas ringde nyss och sa att han snart skulle bege sig hem, så fick jag prata lite kort med Casper som hade en liten fråga.... Han undrade om han fick komma hit och sova här. Och inte kunde jag neka honom det, bara kul att han vill hälsa på oss. Så kommer Jacob att bli något överraskad imorgon när han vaknar. :))

Ja bäddningen denna kväll blev lite hastig och lustig, för att inte väcka Jacob så få Casper sova i vårat sovrum och jag sover inne i Jacobs rum. Få se om vi tar in Jacobs säng till oss imorgon och Casper får sova i Jacobs rum eller om jag fortsätter att sova inne i Jacobs rum. Spelar egentligen ingen roll. Man få se hur det blir.

Ja nu sitter jag och väntar på att grabbarna ska komma hem. Så får man se vad man hittar på imorgon, Thomas jobbar ju hela dagarna så det blir jag, Jacob och Casper som få roa oss, men alltid kan vi hitta på något, ner till byn ska vi iaf gå, då vi behöver fylla på frysen lite. Den börjar att se lite tom ut i vissa fack ;)) Men mat finns det, fast Millan saknar ju lite allt möjligt ;))

Pause!!

Så har grabbarna kommit... Allt gick bra och fin tvbänk har vi med ;) Nu skulle de åka och lämna vagnen, sedan blir det kvällsfika, idag bjuds det på oboy och smörgås :)

Nu blir det till att lägga undan datorn, och kanske duka fram lite, så det är klart tills de kommer hem igen

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0