11-07-24 Söndag!!

Idag har vi haft en innedag vädret har varit lite si och så, men inte så mycket regn. Kom en liten skur vid mddagstid sen var det inget mer. Men molnen har varit något mörka och det har blåst lite (varma vindar)

Thomas har tagit en tur, han ska hämta en ny tvbänk och passar på att åka in till Rätan när han iaf har vägarna förbi, det gör han rätt i tycker jag. :)

Jag och Jacob är hemma. Vi har myst, busat och dansat. Så kämpar grabben för fullt med att lära sig gå, men en liten rädsla finns då hans balans inte är 100. Men han är duktig och nar han inte tänker på det kan han stå själv i några sekunder, men så fort han märker att han står själv blir han osäker. Men innan sommaren är slut så går han nog, om inte så blir det till hösten. Han få ta det i sin takt.

Men han har sina små ideér vår lille herre, på golvet är han lite osäker till att stå, MEN i badkaret av alla ställen där det är halt, där kan man resa sig upp och stå (hålla i badkarskanten) När han sedan badat klart slänger han över en benet över badkaret för att komma upp. (Detta hände idag)

Och efter badandet, blev det välling och sedan natti natti. Ikväll somnade han fort, några kvällar nu har han legat vaken minst en timme innan han somnat, men ikväll var det en trött Jacob.

När Jacob somnade passade jag på att ta en sval skön dusch, då det varit varmt och kvavt. Och nu sitter jag och väntar på att Thomas ska komma hem, men han har ju en bit att åka så det lär nog ta sin tid.

Tillsist så passar jag på att skänka en tanka till alla offer och deras familjer i Norge. Blir bara så ledsen, när man läser om allt elände. R.I.P 

Källa: Googel

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0