11-07-25 Jacob har namnsdag!

GRATTIS Älskade JACOB på din namnsdag, nog fick du en namnsdags överraskning allt på morgonen ;)

Jacob sken som en sol när han fick se Casper och blev super glad. Casper har lekt med Jacob hela morgonen, en liten stund satte sig Casper på sängen och byggde med klossar, inte lätt annars då Jacob ska vara med och riva ner hela tiden. Medan grabbarna lekte så passade jag på att lägga undan kläderna som Jacob vuxit ur, en stor kartong med kläder 56-74 blev det. Lite kvar att packa ner, ytterkläder, men just nu är de i tvätten, var en liten fläck så då åkte den i maskinen direkt.

Nu ligger Jacob och sover, och Casper sitter uppe vid datorn och spelar lite. När Jacob vilat klart ska Jag ta med mig grabbarna ner till byn en sväng och handla lite.... Om det inte spöregnar vill säga, är ganska så mörka moln just nu. Återstår att se.

Så ska ju Jacob börja på dagis imorgon igen, men vi går nog dit alla 3 och stannar fram till de ska äta, då knatar vi hem igen. Blir en liten inskolning på nytt kan man säga. Men Jacob har nog ingen större lust att vara på dagis när Casper är på besök. Och eftersom jag är hemma så kan man ju göra lite som man vill. Så härligt på Myltan där det är vi föräldrar som bestämmer hur vi vill göra, och underbar personal, synd bara att N har slutat. Det blir en ny tjej som ska börja M, henne har vi inte träffat, men får nog träffa henne imorgon.

Nä nu ska jag se vad man ska hitta på för lunch här hemma. Något ska man nog komma på ;))

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0