11-07-29 En Natt Med Magknip.

Hej hopp!!

Natten till idag var inte trevlig alls. Jag vaknade flera ggr av magknip, och att jag kallsvettades som bara den. Klockan var säkert runt 3 tiden inatt när jag väl lyckades att somna om. Så denna natt var skit jobbig. Jacob sov då gott och vaknade inte av att jag knappt kunde vara stilla. Tur att man lägger sin relativt tiddigt på kvällarna så man är något pigg när prinsen vaknar :) 07:00 var det dags för välling och 07:30 var det färdig myst. Så Jacob fick ny blöja och rena tänder :)

Efter det var det fullt ös på golvet, han lekte och spanade in tvättmaskinen. Efter en stund vaknade Casper och då var lilleman lycklig kan jag lova. De "leker" så bra tillsammans.

Idag blir det hemfärd för Casper som saknar sin mamma och pappa, vilket man kan förstå. Borta bra men hemma bäst. Kommer att kännas tomt för oss när han åker hem. Har/är så mysigt att få ha Casper här Millas gotroll :)

Nu sitter han och ritar med pennorna som vi köpte på Dollar, inte världens bästa pennor men de funkar iaf.

Så finns ju tankarna om syskon till Jacob, man få se hur det blir. Blir det så blir det ;) Man ska aldrig säga aldrig har min kloka mor lärt mig.

Nä nu ska jag gå ut och njuta av det underbara sommar vädret, 21+ än så länge och då är klockan 10:10, så det kan nog bli en riktigt varm dag idag.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0