11-07-31 VARMT!!!!

38+ i solen det är gött det.

Idag började jag morgonen med att plocka in disk i maskinen och tvätta lite. Så myste och busade jag och Jacob fram tills det var dags att för en tupplur för prinsen. Thomas och Casper tog sovmorgon och vaknade 10:30 straxt efter det somnade Jacob ute i vagnen, då var det rellativt svalt ute. och när Jacob sovit färdigt kom den underbara solen fram. Och vi har varit ute sedan 10:30 och bara mått gott.

Jacob han skuttade in och ut, bra det för små barn ska inte utsättas för solen hela dagarna utan behöver komma ifrån den lite. Lunch fick han äta inne, det bjussades på pytt i panna, som slank ner utan problem :))

Jacob och Casper har badat i poolen, nu ska lillpöjken vila (inne) ute blir för varmt. Casper och Fanny skulle ner till tjärn och håva fisk och bada. Jag kollar ugnen, blir middag snart :)

Ja idag blir vi ute stort sett hela dagen, njuta av sommarvärmen, här har vi inte haft lika mycket busväder med åska som söderöver det få man vara tacksam för :) Men man önskar ibland att det kan komma ett riktigt oväder och rensa luften lite, men samtidigt är jag glad så länge det håller sig borta.

Så har Casper bestämmt sig för att stanna någon/några dagar till. Bara kul att han själv vill, men han samtidigt så saknar han sin mamma och pappa och det kan man ju förstå, och saknaden är lika stor för dem.

Thomas har åkt för att handla, behövdes köpas hem nattblöjor och citron till mig, är så svalkande med citron när det är såhär underbart varm, citron med salt det är gött det.

Källa: Googel

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0