11-05-06 Humör!!

Lämnade Jacob på dagis kl 09:30 idag, allt gick bra, men han blev lite ledsen när jag gick, men M fick han snabbt på andra tankar och han vart glad. Han tycker det är väldigt kul på dagis, att se vad alla de andra barnen gör. Barnen skämmer bort honom vill jag lova, han peker och de hämtar.

En stor portion mat åt han idag, och eftersom det är fredag och de var fisk denna fredag så fick de glass efter maten, Jacob som varit mindre intreserad av glass förut åt av lycka. När väl glassen var slut så skulle M ta glasspinnen, då vart Jacob allt annat än glad. Han blev skit sur och klagade som bara han kan. M försökte att förklara för honom att glassen var slut då skrek han lite mer, fasen komma här och ta min glasspinne typ.

När han sedan fick napp och snuttis blev han glad igen. Så bäddade de ner honom i vagnen och han sov 2 timmar. Eftersom han inte sov något på förmiddagen så blev det en längre stund på eftermiddagen, men då hade han ju bjussat mamma på sovmorgon med :)

När han vaknade ringde N (äntligen) och talade om att han var vaken, så jag kunnde hämta honom. Klockan var då 14:30, När jag kom möttes jag av en lycklig sprattlande kille, så härligt att se.

Nästa Fredag ska Jacob äta frukost på dagis så han få vara med på det med. Och tur var väll att jag valde fredag, för annars hade ett barn fått äta själv, nu slipper detta barn det och får en frukost kompis :) Så den fredagen hämtar jag Jacob innan lunch, det få han äta hemma istället.

Ja det var lite om denna dag, få se om jag skriver något i helgen.




Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0