11-05-12 Sjukstugan!

Hej svejs!!!!
Sjukstuga här idag kan man väll säga. Jacob är förkyld och inte lika pigg som vanligt, men ingen feber idag :) Thomas har varit hemma då hans hals spökar, han har känt att det kan vara ny halsböld på g, men hoppas att det är fel. Jag vaknade med kraftig smärta i korsryggen som har hållt i sig hela dagen. Inte äns citodon har hjälpt, men har dock kunnat sova en stund nu på kvällen. Fick ta en halv till nu när jag klev upp. Bara att stå ut en dag eller två. Hoppas att det är bättre imorgon.

Idag har det inte hänt så mycket här hemma, vi har varit hemma och bara tagit det lugnt. Thomas var iväg till Dollar och köpte hem sköljmedel och lite nudlar samt annanas jos till mig, Tack älsklingen min ♥♥♥

Jacob har lekt som vanligt och hittat på bus, nu hoppar han fram med full fart på lilla baken, och tar sig dit han inte ska vara ;) Jag har bla fått lyfta honom från soppåsen, man måste ju kolla innehållet :) Så har han kommit på att han kan riva ut allt ur korgen i skötbordet som står i hans rum, inget farligt där men är väl så där att ställa sig och vika kläder 17 ggr. Men allt ska ju undersökas. Fast mest har han suttit och pillat med sina leksaker, läst bok och kramats med sina föräldrar :)

Så har jag fått mitt första bud på på Tradera, ett tufft sommar set Linne och kortbyxor :) Ska bli kul och se hur det slutar. Lite spännande då jag aldrig sålt något på Tradera förut :) Fler kläder kommer att läggas ut inom kort.

Nu blir det en lugn stund här hemma, funderar på att titta på någon film, få se vad man hittar på.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0