11-05-13 Fredagen den 13:e

Japp har varit fredagen den 13:e hela dagen. Började väll sådär, vaknade med min smärta i ryggen, sedan kände jag att det gjorde ont på haken var väldigt öm och inte nog med det så hade jag även ont i halsen. Men skam den som ger sig.

Mysig morgon blev det iaf, mycket gos med grabben. Sedan vid 9-tiden kom vaktis och fixade lite saker, Jacob charmade han direkt, sedan skulle Jacob självklart hjälpa till men fick inte. Vaktis var snäll nog och lånade ut en skruvmejsel som grabben inspekterade noga.

Efter att vaktis var klar la jag Jacob för att sova förmiddag, han sov i ca 30 min sedan ville han inte sova mera. Thomas gick och tog upp honom. Sedan blev det en underbar mysdag här hemma med lilla familjen. Jag är så lyckligt lottad som har en så underbar familj. Thomas har verkligen ställt upp idag med allt så jag ha fått vila ryggen. Tack älskling det uppskattar jag verkligen. Självklart ställer han upp varje dag, men idag ställde han upp lite extra då.

Så fick vi oväntat besök, ett besök jag gärna hade klarat mig utan... Blixtrar och dunder. Fy fasen vad det blixtrade och small. Thomas och Jacob satt på verandan och tittade på eländet, själv gick jag och la mig. Jag avskyr verkligen åskan, då har jag heller -30 grader. Men vi alla är ju olika.

Nu sover våran skatt så gott, och jag väntar på paket, om Thomas orkar så hämtar han det i kväll/natt annars blir det imorgon. Stort paket till grabben med en massa kläder.

Så har vi fått ett stort paket med kläder av min barndoms vän, som mamma ska skicka. Jacob blir verkligen bortskämd av alla. Till och med en på Thomas jobb kom med massa leksaker till grabben. Han hade rensat bland sin dotters leksaker och hittat duplo till grabben och en duplo båt med nalle puh. Det var i början av veckan han fick dessa fina leksaker.

(Källa: googel) Inte mina bilder
Dessa gillar han att pyssla med.

Så även om det är Fredagen den 13:e så har det varit en toppen dag ♥

Så måste jag ju skvallra lite... Vår kära faster Nena har börjat att blogga... Detta gillar vi ♥♥

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram




Kommentarer
Postat av: Faster Nena

Puss på dig <3 <3 <3

2011-05-15 @ 16:53:42
URL: http://nenaloo.bloggplatsen.se
Postat av: Louise

En sådan där båt har Cilla också haft. :-)

2011-05-17 @ 16:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0