11-05-15 Tand och födelsedagar!!

På min lillasysters födelsedag 11-05-14 kom Jacob's första tand på överkäken :) Tänk vad tiden går fort, minstingen av mina syskon har blivit hela 19 år, var tar tiden vägen??? Man undrar ju. Känns som det var igår hon satt i mitt knä med nappen för hon hade klämt fingret i dörren. Då var hon runt 3 år. Världens goaste Angelina GRATTIS min älskade syster.

Och idag fyller världens bästa My 19 år, Thomas yngsta dotter. Hon var 14 år första gången jag träffade henne, Kim, Göran och Casper. Då tyckte My att jag var lik hennes mamma, om hon tycker det nu vet jag inte.

En go tjej, en bonus dotter, fast så har jag ju 3 bonus döttrar ;)) Så är man "tant Milla" till 6 underbara barn, för de har redan en Momma och en Moffa.

Även om Jonna tyckte att jag kunnde vara hennes Momma med, jag förklarade för henne att hon redan har en Momma och att jag är Moffas tjej, tror ni att hon köpte det.... Nej, hon sa bara att jag var hennes Momma iaf så vände hon på klacken och gick. Då var hon runt 4 kanske 5 år, idag vet hon att jag är Moffas tjej, en " Tant Milla" helt enkelt.

Just nu ligger mina grabbar och sover gott, så jag passar då på att slänga ihop några rader. Få se vad som sker idag, skulle gissa på en mysig hemma dag, då det är grått och trist ute, Men hoppas att det snart vänder och blir varmt igen.

Längtar verkligen till sommaren då det är varmt och gött ute. Så kan Jacob få bada och plaska i sin pool som jag köpt till honom, en liten men lagom pool som passar lilleman

Nä lite kaffe nu så man kanske vaknar till liv.

Så passar jag på att säga GRATTIS GRATTIS Angelina och MY på eran 19 årsdag ♥ ♥ ♥ ♥

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer
Postat av: Kimsan

Skulle kännas lite knepigt att källa dig för min styvmor då du bara är 6 år äldre än jag! Så Milla får det blir för min del ;0)

Kram

2011-05-16 @ 23:48:37
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0