11-05-17 Tisdag!

17 Maj grattis Norge på nationaldagen :) Och grattis älskade son 1 år och 1 månad idag, tiden går fort. Och så mycket du lärt dig på detta år, det går med en rasande fart. Far du omkring som en liten orkan här hemma, så underbart. Så har du lärt dig att sjunga imse vimse spindel med fingar+händer, du visar oss när du vill sjunga. Ja det är så mycket som hänt så det skulle bli fullt på bloggen med att uppdatera allt.

Nu är grabben på dagis och leker för fullt. Han älskar verkligen sitt dagis, att få vara med de andra barnen och busa, och de blir ju så glada när han kommer. Är så härligt, och han ska klappa och krama allihopa, han är så go med dem, men så kan han säga ifrån med, precis som det ska vara. Både till barn och personal, men "fröknarna" vinner ;)

På sista tiden nu så har grabben sovit till 08:00 på morgonen, trodde att han skulle vakna på natten då han somnade ifrån nattvällingen, men icke, han sov så gott så. Andra sidan så vaknade han kl 08:00 imorse och var väldigt hungrig, men efter vällingen var han så nöjd så.

Så väntar jag på mega paket idag, har ju fått massa kläder till Jacob av en barndoms vän och vunnit fin fina kläder på tradera, b.l.a en puma-dress och tuffa tröjor. Få se när i veckan det kommer, tradera paketet skickades iväg igår, och har jag tur ska de andra paketetkommit iväg igår med ;)

Funderar på att lägga ut bilder på alla fina saker/kläder grabben fick när han fyllde år, så kanske dessa kläder kommer med oxå. Få se hur jag gör.

Nu ska jag ta och pyssla lite, för snart ska jag hämta prinsen på dagis. Till 14:00 är han där. Blir lite drygt 4 timmar, längre än så tycker jag inte att han behöver vara på dagis när jag är hemma. Blir längre på Torsdag då jag ska på möte, då ska prinsen vara på dagis redan 07:20, så i värsta fall får jag väcka honom den dagen. Tur att man inte behöver gå på möten varjedag.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0