11-05-18 ÄNTLIGEN!!

Läste en helt underbar artikel i aftonbladet nyss. Fanny och Rasmus, får ÄNTLIGEN komma HEM!!!!!!!!

Blir så illa berörd hur man kan behandla små barn. Bott i samma familjehem sen spädbarnsålder i 4-5 år och socilatjänsten i Mark får ett "idiot´ryck" att de skall hem till biologiska mamma som de knappt känner dess utom bor hon med en ny kriminellt belastad man. Glöm aldrig att blod inte alltid är tjockare än vatten.

Äntligen får de får komma hem igen till sina "foster"föräldrar och få känna sig älskade och önskade.

Tårarna rann ner för kindena av lycka när jag läste de underbara raderna ♥

Nu ska jag göra mig redo, för när grabben vaknar ska vi till Dagis, sedan ska jag posta paket, ha fått lite kläder sålda på Tradera :)

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0