11-05-25 Blåsor, svamp och nässelutslag

Japp som rubriken lyder så har Jacob dessa otrevligheter. Ringde BVC idag och de sa att det är pga tänderna som håller på att komma, men fick rådet att blir det värre får vi komma in med honom. Nu blir det flytande alvedon när vi märker att det gör ont i munnen på grabben.

Så har jag varit på första mötet på dagis idag, där vi gick igenom lite som vi vill att de ska hitta på, och saker som vi ska göra, m.m. Var trevligt att vara där några timmar och prata lite. Thomas var hemma med Jacob då han är sjuker som sagt.

Nu ska vi även leta upp bra eller mindre bra kort på Jacob , oss, Jacobs systrar och hans mor&farföräldrar, då de håller på med ett mindre släktträd :) Få se vad man hittar för något. Kort på Jacob och hans systrar blir inga problem, men oss andra blir lite problem, man vill ju ha så fina kort som möjligt. Jacob ska ju stolt kunna visa upp sitt släktträd :)

När jag kom hem så hade Thomas fixat välling till grabben så han låg och åt välling när jag kom hem, han vill dock inte äta när han hörde att jag kommit hem, men efter att jag varit in till grabben åt han, sedan hade han bestämt sig för att inke=inte sova, han satt upp tills energin tog slut, då stupade han, så det var bara att lägga honom till rätta. När jag bäddar om honom hör jag honom säga Inke i sömnen, gohjärtat vårat

Nä nu dags att leta upp lite kort.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0