11-05-26 Torsdag

En ny dag och slutet på denna vecka kommer krypandes. Idag har det varit en underbar dag, Jacob har varit på strålande humör även om han varit lite arg. Men jag förstår honom, alla dessa otrevliga blåsor i munnen är inte kul. Han blir arg när det blir för jobbigt att äta. Men flytade alvedon lindrar och då stryker vi bara på lite på tandköttet och tungan.

På förmiddagen var vi inne och mådde gott, efter att Jacob vilat så var det Lunch, det var inga problem för honom att få i sig maten då inte. Efter det gjorde vi oss redo och gick ut en sväng, på vägen hem stannade vi tjärn och lekte i sanden, gungade och tittade på vattnet, bilder kommer ikväll på låsta bloggen. Jacob kände på vattnet, det var kul tyckte han, så nu längtar man ännu mer till sommaren då man kan gå dit och bada och må gott. Jag har sparat lite föräldrardagar som jag funderar på att ta ut när Thomas har semester. Kan vara skönt att ha semestern tillsammans hela familjen.

Förhoppningsvis åker vi till Halmstad i sommar med, men det beror på ekonomin, men jag HOPPAS!!! Saknar mina föräldrar så himla mycket och att bo närmare 100 mil ifrån dem gör ju inte saken lättare direkt. Mina älskade föräldrar som alltid ställer upp, finns i vått och torrt. Ni är de bästa föräldrar man kan ha. Mamma:Lillemor och pappa: Bertil ni är mina sanna hjältar ♥♥♥ ÄLSKAR ER ♥♥♥

Nu ligger grabben och vilar sig lite, man blir trött av att gå på äventyr. Så har han ju nyss varit sjuk med, andra dagen idag som han är feberfri och pigg, bara de hemska blåsorna vill försvinna med så är vi nöjda. Men det är klart har man varit sjuk så tar det ett tag innan man återfått all energi igen.

Nä nu ska jag ta och dricka mitt kaffe för att sedan slänga in en tvätt i maskinen.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0