11-05-27 Patetiska människor

Ska ju som sagt göras släktträd på dagis, och vi hade valt ut bilder på mor&far föräldrar, för grabbens skull, men tyvärr så vill inte grabbens "farmor" finnas i i hans liv. Att hon över huvudtaget inte finns i våra "vuxnas" liv rör mig inte ryggen. Men att låta ett oskyldigt barn bli drabbat gör mig bara förbannad och ledsen. Men då vet vi att Jacobs "farmor" är "död"

Men den dagen han blir stor nog och börjar att fråga själv och vill veta så ska han få veta.

Det är ju tur att han är lyckligt ovetandes om allt. Blir ju trist att förklara för de på Jacobs dagis hur det ligger till

Ja ja, nog om detta trista och denna patetiska person.

Dagen började förövrigt bra, Thomas kom in och väckte mig idag, händer annars väldigt sällan. Jacob var vaken, men satt upp och fnulade för sig själv. Blev en far och son stund på morgonen innan Thomas skulle till jobbet. Nu sitter grabber och pysslar för fullt med sina leksaker, och jag ska fixa lite gröt chramtrollet.

Få se vad denna dag har att bjussa på förövrigt, just nu regnar det ute men har vi tur så håller det inte i sig hela dagen. Ut en stund ska vi iaf, grabben sitter ju gott i vagnen och slipper bli blöt.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram




Kommentarer
Postat av: Faster Nena

Fy...! Hur kan "folk" göra skillnad på sina oskyldiga barnbarn???

Han har väl inte gjort ett dugg. Men okej.... är det så, så är det "den" som förlorar på det.

Jag kommer älska grabben tills den dan jag dör och långt efter det.

2011-05-27 @ 21:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0