11-05-27 Skog och bad.

Idag på eftermiddagen trotsade vi regnet och gick en promenad, passade på medan det bara duggade ut. Jacob njöt för fullt i vagnen, han bubblade och sjöng mest hela tiden. När vi kom hem blev det lite bus på golvet och sedan var det dags att skura rent badkaret för Jacobs badstund, jag passade på att bada med honom denna gång, och det uppskattades vill jag lova. Då han ha pruttat en del idag så blev det badblöja på när jag badade med grabben för att förhindra vissa överraskningar i vattnet. När jag väl gått upp ur vattnet, blev det nytt vatten till grabben och blöjan åkte av.

Så få man se om man går till badhuset i helgen med grabben, inget bestämmt ännu, men jag vet en liten herre som skulle uppskatta det. Nu har ju min baddräkt kommit *Äntligen* Jag avskyr baddräckter som slutar mitt i härligheten, nä rejäla baddräkter ska det vara :)

Japp denna blev det, finns på Ellos för den som vill veta.

Efter badet myste vi lite och ringde efter Thomas då klockan blev mycket, men han svarade inte och ca 3 min efter att vi ringt kom han in på gården, han hade stor handlat på vägen hem. Väl hemma då passade han på att gosa med Jacob, och jag packade in varorna.

på tal om baddräkt så har jag fyndat lite badkläder till grabben med, då han har känslig hy så gäller det att ha bra skydd till honom mer än bara salva

Så denna fina uv-dress har vi köpt till grabben, som han ska ha när vi är på stranden, hemma kan han ha sina badbyxor när han badar i poolen

Ett liknade badset av denna har han med, som han ska få ha på dagis, kan vara bra då de har vatten lek med mera på sommaren.

Nu sover mina grabbar gott, Jacob var hur trött som helst att han somnade med flaskan i famnen, go killen. När Thomas sovit klart blir det lite mys. Kanske en film eller 2. Vi få se. Må gott ska vi iaf göra som vi alltid gör.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0